Tema: Re: Gyvatuko reguliatorius
Autorius: kef
Data: 2017-10-02 13:07:53
Gal jie patys nezino ka turi? Paprastai neretai vietoj yra buna nera arba
atvirksciai... Vasaros pradzioje emiau, tik neprisimenu buvo tas "yra
Vilniuje" ar ne.
280 yra **max** sviestuvo galia, tai tinka viskam kas maziau ar lygu. Tik
kaip sakiau, mano atveju 150W gyvatukui minimumas yra perkarstas, dejau
dioda nuosekliai. Su 100W ir didesniu nei mano ~50x150  kopecios gyvatuku
gali buti gerai be pakeitimu.