Tema: Re: del m parking
Autorius: bat0nas
Data: 2017-09-27 13:18:21
On 2017-09-27 10:37, kef wrote:
> "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message

> Po keliu m.Parking feilu teko grizti prie sms siuntinejimo. Galvojau gal
> tas unipark praverstu oro uoste, bet paskaicius atsiliepimus geriau
> veliau, kada nors
>
> https://play.google.com/store/apps/details?id=lt.itgirnos.uniparkparking.prod

Tai jeigu atvažiavau į aikštelę, kurioje matau uniPark aparatą. Tai vis
tiek tenka naudoti programėlę, kad ir kokie neigiami atsiliepimai apie ją.

Beje.. galiu pripažinti, kad pirmą kartą paleidęs programėlę labai ilgai
labai labai ilgai aiškinausi, kaip ja naudotis.
Net ir antrą kartą bandydamas susimokėti - nesupratau/neprisiminiau kaip.

Bet dabar jau išmokau ir viskas čiki.