Tema: Re: Virt. kombainas
Autorius: Resolut TB
Data: 2017-09-10 10:35:55
Turiu apie 10 metu- puikiausiai veikia

http://www.braunhousehold.com/en-au/all-products/food-preparation/food-processors/tributecollection-kitchen-machine-km-3050-0x22011014

Subjektyviai, del tamstos pasirinkimu

Philips atmetu iskarto. Neesu nei vieno daigto turejes, kuris dziugintu
- pradedant Philips Diga telefonu, baigiant TV . Visi ejo i savartyna
kaip nebepataisomi.

Kenwood- esu turejes mesmale .Netiksli konstrukcija salygojo, kad teko
tris kartus keisti plastmasinius dantracius . Ir siaip, toks klebantis
daigtas buvo. Dabar turiu Stollar - dziugina viskas, pradedant
surinkimu, baigiant triuksmu (ejau per pardes ir rinkausi tyliausia
mesmale. Niekaip nesuprantu, kodel toks daigtas turi uzti kaip kylantis
lektuvas)

Del Bosch - negaliu nieko pasakyti. Beje, primytivumas tokiuose
aparatuose mano nuomone yra privalumas.