Tema: Re: Tinklo pasherinimas pastate
Autorius: bzik
Data: 2017-09-06 16:59:05
naudoju intenetą per wifi iš kaimyno - savu laiku Teo neturėjo tech,
galimybių, tai pasidarėm savo tinklą. Stovi pora ubiquiti. Vienas kaip
imtuvas lauke (per 2 selektyvinius stiklus ryšys nepasiekia) , kitas -
vidiniam tinklui. Neturiu jokių priekaištų. Perkrauti tenka kokį kartą per
pusmetį, po el.dingimo. Prieš tai bandžiau dlink, tplink. Buvo tragedija.
Naršymui dar dar, bet sat imtuvas praktiškai neveikė.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Kaip suprantu tipo labai jau kieti repyteriai, po 100 euru? Jeigu tai tikrai
veiks ir duos daug didesni stabiluma nei kiti sprendimai - manau variantas
idomus. Bet permoket tik uz dizaina ar lipduka nesinori. O ji ematau siulo
"daugiau nei wi-fi". Mano atveju reikia "tik wifi" ir ne problema, jei karta
į diena kazka reiks perkraut.

"marijonas"  wrote in message news:oood6h$kb5$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius <linasNONONO@lekiam.lt> Wrote in message:
> Sveiki,
>
> I pastata ateina TEO internetas, taciau labai jau kampe. Reikia pašerinti
> po
> visa pastata. Daug visokiu pertvaru ir plytiniu sienu. Taip pat visame
> pastate yra elektra, pajungta nuo vieno skydelio. Problema tame, kad
> pastatas nuo mano gyvenamosios vietos uz 3 valandu kelio. Su laidais
> knistis
> norisi minimaliai. Yra mintis pasiimti koki komplekta wi-fi repeateriu,
> dar
> tokiu kurie veikia per rozetes ar panasaus slamsto ir ziureti kas tiks.
> [...]

Yra tokiam reikalui dedikuota technogija - wifi mesh. Is
"vietiniu" - ubiquiti gamina. Bet labai jau pigu
nebus.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/