Tema: Re: OSB, dr?gm? ir grindys
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-09 13:53:57
2017.08.09 07:31, BigM rašė:

> Shadow - galėtai užvesti ant kelio kas iš hidroizoliacijų
> rekomenduotina? matomai, reikės pateplioti :)

izoliacines juosta dar dedasi per sujungimus siena-grindys, plyteliu
meistras sake jeigu yra ir siules kur skirtingos konstrukcijos - gkp su
muru ir pan. ktiap sakant ten, kur potencialiai bus vaiksciojimas ir
sudurimai gali hidroizoliacija nelaikyt. kaip klozetas tokiu atveju prie
grindu tvirtinasi nzn, pas mane prie sienos. juosta dedasi ant svieziai
isteptos izoliacijos ir izoliacija dar ant virsaus uztepama.
pas mane dar plyteliu tarpu glaistas vandens nepraleidziantis ir klijai
taip pat kazkokie su minimaliu nepralaidumu