Tema: Re: Q: Su kuo uzsiimti del A/C i buta irengimo?
Autorius: Unknown
Data: 2017-08-01 12:45:32
Is pradziu man parekomendavo climpro.lt

Nuvaziavau pas juos i ofisa, pardavimu vadybybininko nebuvo, bet
 ten buvusi paslaugi moteriske uzsirase tel. ir pazadejo, kad
 butinai man paskambins.
Apdairiai "del visa ko" pasiemiau ju vizitke.

Per 2 darbo dienas taip nieks ir nepaskambino. Nesu isdidus, todel
 paskambinau tam vadybininkeliui pats.
Isdesciau ko noriu, uzklausiau ka jis rekomenduoja, bet pokalbiui
 dar nesibaigus pareiske, kad "dabar nebegali kalbet ir man
 perskambins" ...

Kaip pats supranti - nieks daugiau neperskambino ... :-)
Skambint darkart jau nebeleido savigarba ...

Kadangi rinkaus is brangesniu modeliu (Daikin, Mitsubishi, Fuji,
 Panasonic) radau, kad eko2siluma yra Mitsubishi Electric
 atstovai.
Visi derinimai praejo be problemu ir sumontavo tiksliai tada, kada
 ir buvo sutarta.

Tai zodziu climpro - NErekomenduoju (del "poziurio i klienta"), o
 eko2siluma - priesingai, rekomenduoju.

As montavau
http://www.eko2siluma.lt/produktas/isskirtinis-sieninis-silumos-si
urblys-kondicionierius-msz-ln-vghz-iki-35oc/

naujas, siu metu modelis, kurio ir dizainas man prie sirdies ir
 deklaruojami parameterai (tikiuosi rudeni ir pasisildyt juo) +
 labai tylus,
galima miegot prie ijungto. 5 metu garantija irgi nuteikia
 optimistiskai

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/