Tema: Re: mazas kiekis malku Kaune
Autorius: ostapas
Data: 2017-07-28 14:33:44
Klausėjas rašė kad nereik jam pigei. Tai senukus ir degalines desertui buvau
pasilikęs.
O šiaip tai gali būt padžiovintos bišk tę tam skelbime. Ai nu ir maišas
"normalus" - dar kokius 3 kartus panaudot tinkamas.

"MRT"  wrote in message news:olf724$dam$1@trimpas.omnitel.net...

> https://www.plius.lt/skelbimai/malku-maisas-tik-5-eurai-kaunaskurenti-iskarto-ukiskai-3697915.html
> Aš tik pagūglinau.

as irgi buvau paguglines, tai ir nesupratau koks ten ekonominis efektas
gaunas ieskot kitur..
http://www.ermitazas.lt/Sodas-ir-laisvalaikis/Maisto-ruosa/Kuras/Malkos/
https://www.senukai.lt/p/malkos-40-l-maisas/4dkl

bulvinis maišas malkų tik 5 Eurai!!
Parduodama iš pirmų rankų malkos maiše. Beržas, juodalksnis arba pušis.
Galima iškarto kurenti.
SVARBU KIEKVIENAS KLIENTAS, KAD GRĮŽTŲ IR KITAIS METAIS. DĖL TO PAKRAUNAMA
"KAIP SAU" ŪKIŠKAI.

Gaunasi ten jam "kaip sau" pakraunant i ta bulbu maisa sukisti konkreciai
berziniu ermitaziniu malku 3*20L, kur gautusi 3*3,18=9,56 Eur, o cia ~5Eur?
Ar tarkim "lapuocio" malku i du maisus uz 10Eur..
prikisti 3*40L ermitaziniu, kur 3*4,34=13,02 Eur?..