Tema: Re: indaplove
Autorius: mindau
Data: 2017-07-28 11:21:42
as ne garso ekspertas, bet 4db skirtumas bus gana zenklus.
plius gauni "intensyvi zona" ir "papildomas dziovinimas" funkcijas lyginant
su pries tai pasirinktu Bosch.

"Paulius"  wrote in message news:olepm2$et$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi pas mane basic poreikiai - auto programa, tai skaitau, kam moketi uz
to, ko nenaudosiu. Garsas - argumentas, idomu realiai kiek skiriasi, Is
esmes namas pas mane, virtuve pirmam aukste, tai miegot 2a gal netrukdys :)