Tema: Re: valymo įrengini bačka
Autorius: bzik
Data: 2017-07-21 11:41:42
kelis metus gyvenau su ~6,5m3 išsiurbimo bačka. Dviese taupydami vandenį
pripildydavom per 3 sav. Dabar normalus suvartojimas yra 10-11m3 mėn.
Turbūt komentuotojas kalba apie nevalyto vandens leidimą, kas keli metai
išsiurbiant nuosėdas.

"ostapas"  wrote in message news:oksbnu$un9$1@trimpas.omnitel.net...

Vilniaus vandenys man regis skaičiuoja 5,5 kub.m. šalto vandens žmogui
mėnesiui. Logiškai mastant - maždaug tiek pat ir nuotekų susigeneruoja. Tai
kokio dydžio turėtų būt bačka, kad jos užtektų 3-4 metams?

"Liveris"  wrote in message news:oks76f$qsp$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.07.18 10:51, niekas wrote:
> Sveiki,
>
> reik kanalizacijos valymo įrenginių nuosavam namui.
> Vienas pilietis gali padovanoti visiškai naują Traidenio talpą.
> Tačiau ji labai didelės talpos (tiksliai nežinau kokios :)- buvo
> planuota kažkokiam objektui didesniam..
>
> O čia man vieni piliečiai aiškina, kad per didelė talpa negerai jei
> nuosavas namas gyvenamas tik 2 žmonių ir ten neužteks kanalizacijos
> turinio kad bakterijos normaliai išgyventų ar panašiai... :)
>
> Ar čia labai baisu per didelė talpa? Su sąlyga kad gaučiau ją už dyką ir
> užkast vietos tikrai yra sočiai :)

> [...]
Gauni tik backa ar backa su visai filtrais ir vamzdziais?
Jei tik backa, tai zinoma, kad dėk. Pasidarysi paprasta istraukiama ir
tiek. O jei gyvenat tik 2 zmones, nereiks traukt 3-4 metus.
o jei su viskuo, tai dar geriau.