Tema: Re: Mig suvirinimas
Autorius: KaroliS
Data: 2017-07-18 09:47:16
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> Wrote in message:
> O nebus kartais, kad ant virsaus esantis apsauginis kalpokas trumpokas, ir
> antgalis kyso per toli, tad karts nuo karto pakaitinamas?
>
> As kiek kempu virinu, tai antgalis dar vis tas pats ir nepatogumu nesudaro.
> Buvau prilipdes viela prie vario ne syki, bet patrauki ir vel gerai.
>
> "Grzegorz Brze^H?czyszczykiewicz" <Grzegorz@Brzeczyszczykiewicz.tudai> wrote
> in message news:okip2s$sd2$1@trimpas.omnitel.net...

Kad pakaista kartais tai gali but nes tikrai kelis kart esu
 prispaudes per daug. O pas pati viela antgalyje nekliba?ta prasme
 skylute nepadidejus?man problema pradeda atsirasti kai ta skylute
 padyla ir pasidaro truputi didesne, gali but kad tie mano
 antgaliukai labai minksti,pabandysiu nusipirkt kitu. Jie kazin
 visi vienodos paskirties ar dar buna skirtingu pagal ka
 nors?
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/