Tema: Re: Ar veikia vandens nukalkinimas su magnetais
Autorius: mukas
Data: 2009-06-08 09:52:00
kazkada cia prisiskaicius tokiu stebuklu papasakojau vyrui ir anas uzdejo 2
magnetus is skirtingu pusiu, ant nemetalinio vamzdzio nu zodziu kaip ir
priklauso..uzdejo ir pamirsom, tik pastebejom kad vanduo tapo dar rudesnis,
ir kalketesnis, nes jei anksciau vonia sveisdavau kas pora savaiciu tai
dabar jau pora dienu po valymo vonioj ties vandens begimo vieta budavo nu
nerealiai ruda ir baisu... gyvenom taip ir kankinomes ir vis kirbejo mintis
nu kas gi tam vandeniui pasidare, kol vyrui viena diena neprisireike
magnetu, ilgai ieskojo, bet rado ..:) nuejus problemos baigesi (gryzo i
ankstesne padeti). Norit tikekit, norit ne, tokia asmenine patirtis, o gal
kazkokie mistiniai sutapimai.