Tema: Re: Kas cia ieskojo vandens grezinio apdailos?
Autorius: ostapas
Data: 2017-07-05 15:03:11
Mano atveju tai toks ir ėmimas - jau porą metų stovi kažkoks gaidys užmautas
ant to kyšančio mėlyno vamzdžio ir tiek. Kiekvieną kartą pjaudamas žolę
aplink galvoju kad jau reiktų įleist viską į žemę, bet pasižiūriu kad
Senukuose nieko gatavo nėra ir nusispjovęs palieku. Tai nėra garantijų kad
ir dabar kažką realaus padarysiu :)
bet kaip opciją kol kas galvojau gal pažiūrėti
https://viskasnamams.lt/inzenerine-iranga/nuoteku-sistemos/sulinio-stovas-pvc-gofruotas-dn425x1000mm-wavin?limit=32
https://viskasnamams.lt/inzenerine-iranga/nuoteku-sistemos/pvc-gofruoti-apziuros-suliniai/dangtis-sulinio-stovui-plastikinis-dn425-wavin

Dvigubai pigesnė alternatyva būtų
https://www.senukai.lt/p/plastikinis-sulinio-dangtis-magnaplast-d300-a15-gofruotas/3k0w
ir
https://www.senukai.lt/p/sulinio-stovas-magnaplast-skersmuo-300-mm-1-m/3i6p
(Lytagroj lyg pigiau), bet nesu tikras ar užmausiu ant savo gręžinio galvos
šitą - reik bišk nusiardyt kad tiksliai pamatuot. Galva pas mane
http://www.virineta.lt/images/stories/virtuemart/product/debe125.jpg

"Saulius74901"  wrote in message news:ojij3s$5ei$1@trimpas.omnitel.net...

Parašykit čia, kur ką ėmėt, nes domintu