Tema: Re: Garažo apšiltinimo storis
Autorius: fenix@w
Data: 2017-07-03 13:48:25
2017.07.03 13:42, Liveris rašė:

> manau kazkas tokio.
>
> p.s. Sau vistiek siltinciau grindis, net jei garazas nesildomas.

nu man logika tai sako mazdaug taip: vasara atidarau garazo duris,
garaze +20, zeme po garazu tarkim ilgainiui isyla iki vasaros vidurkio,
tarkim +15 ir tada iki ziemos vidurio zeme buna +5, ir kai naturaliai
garaze butu -2 (tarkim, kad tokia vidutine ziemos temperatura), tai
gaunu is to nauda.
kai noriu garaza turet sildoma ir siltesni nei +5 ziema, tuomet jo
grindis pasisildau.

taip surpatau?