Tema: Re: plyteles ant mediniu grindu
Autorius: Arunas D
Data: 2017-06-21 19:10:55
nezinau kaip tualeto dydzio patalpoje butu, bet pas mane karkasiniam name
buvo trijose vietose grindyse balkis, aplink ji - betonas, buvo klijuojamos
grindu plyteles, tai irgi buvo sprendziamas klausimas, kaip tose vietose
plyteles uzklijuot. Meistras paeme tvoros tinkla smulkiom akutem ir mazais
viniukais prikale ji prie to balkio, gerai neatsimenu, bet turbut du
sluoksnius to tinklo. Po to kaip ir visur kitur plyteliu klijais priklijavo
plyteles, dabar jau ketvirti metai per tas vietas intensyviai vaiksciojam,
niekas neatsoko ir nesuskilo. Gal ir tualete toks atvejis tiktu.