Tema: Re: nuzhudyk piktzholes 2017
Autorius: ManXP
Data: 2017-06-19 10:50:28
Man suveike. Buvo visokiu usniu netoli 0.5 metro aukscio ir kitokiu
nesamoniu, tai pries 2 savaites nupurskiau, vakar nuvaziavau paziuret -
nuvyte ir sudziuve stagarai belike.

"skaitytojas"  wrote in message news:oi7nc7$1tr$1@trimpas.omnitel.net...

ir jei piktžolės jau stipriai išsikeroję ir didelės, tai ir Uraganas
nepadės, nebent kiekvieną atskirai patepliosi tuo herbicidu.