Tema: Re: Ikea buitin? technika
Autorius: albinas
Data: 2017-06-14 22:24:59
Nieko gero siais lakais negamina, zole nebe zalia, blabla. Pats
 kurio daikto palikuoni pirksi sekanti, ar ta kuris sugedo is kart
 po garantinio, ar gerokai veliau? Tai ar save gerbiantis
 gamintojas pjaus saka ant kurios sedi. Nebent visi gamintojai
 priklauso tai paciai masonu mafijai, tada validus
 mitas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/