Tema: Re: Abon. kabelis per valst. zeme
Autorius: Evaldas
Data: 2017-06-13 07:47:34
Jei padarysi projekta, suderinsi su NZT, kabelio ispildomaja toponuotruaka
itrauksi i miesto topografini plana tai bet kas nukases ta kabeli savo
lesomis ir tvarkys. Jei pakasi "vtixaria" tai tvarkysies pats. Tai toks va
ir skirtumas. Kitu esminiu skirtumu nera.
Esam tie, kurie nemazai ir montave ir nutrauke kabeliu. Tiek legaliu, tiek
ir nelegaliu.