Tema: Re: Stogo konstrukcija ?
Autorius: Audrius
Data: 2017-06-12 08:09:17
> Medzio per daug, vatos per mazai ;)  Na vatos ant perdengimo bus galima dadeti
> o medis tai neproporcingai... 2 ir 4-ta laikancia sija ismesciau.
> bet isnesimai tai nulinks... ;)

Taip, as jas patankinau kad nenulinktu krastas, plius jos bus dvigubos ir suverztos varztais, tad turetu atstoti 10x20 murlotus. As labiau nerimauju del vejo, ar nepakels viso stogo?

> ir jie neveiks kaip pavesines. Skaiciavai?  man rodos nepakaks tokio ilgio. Ir siaip nelabai grazu. Siulyciau kolonas pastatyt ir  >ilginti, jei jau labai norisi
> Bet ilgi dangu uztoja. Dilema..

Ne, neskaiciavau, as tik bandziau logiskai ismastyti, pagal medzio stipruma ir galima svori. Dėl grozio, tai nelabai aktualu, nes cia garazu masyvai rajone (oficialiai kaime). Na kolonos gal ir svarstytinas variantas, tik ar gausiu pirmininko leidimą, tai klausimas.