Tema: Re: Rankine freza
Autorius: E-Zyz
Data: 2017-06-03 12:38:20
> Pasiziurejau intike filmuku apie frezos galimybes. Kaskaip visai
> uzkabino. Norisi ir paciam kaska isigyti pabandymui.
> Ar naudojat ? Koks modelis price/performance atzvilgiu rekomenduotinas ?

   Su ta pacia mintim - pabandymui, nusipirkau Eurotek frezeri su frezu
komplektu, raso 2kW. Kainavo ~60Eur is Skelbiu.lt. Darba padaro, bet:
1. Nuluzo korpuse ausele, i kuria reikia istatyti fiksatoriu, norint
pakeisti freza.
2. Man noretusi tiksliesnio aukscio reguliavimo - kad aukstis
reguliuotusi sukant kazkokia rankenele, o ne rankiniu budu spaudziant
spyruokles.
3. Tarkim, nuleidziu korpusa kazkiek zemyn, uzfiksuoju. Kadangi
fiksacija vienoj pusej, tai truputeli korpusas pakrypsta ant
kreipianciuju. Nedaug, gal mm dalys, bet.

   Siaip - puse bedos, darba padaro.