Tema: Re: Vejapjovės su mulčiavimu
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-06-02 23:33:29
surinkineu i maisa tik tada, kai reikia zoles darzu mulciavimui, o kitu
metu mulciuoju, realiai kas nepilnas dvi savaites reikia pjauti vasara,
jei sausiau, o pavasari dazniau. Bet priklauso nuo zemes. Pas mane auga
nevienodai, yra vietu, kur vos pravaziuoju, zoliapjove kemsasi, o yra
kur praleki kaip per grindini. Jei visai ragai, zole peraugo, tai dedu
sonini ismetima ir nesuku kiausu. Mulciavimui reikia vejapjvoes su kuo
daugiau kilovatu.