Tema: Re: pievos ir darzo atskyrimas
Autorius: Kesha
Data: 2017-05-24 11:22:49
va va, vaikas irgi neleido man šį savaitgalį nupjauti jų kiemo
sodyboje, tik pamatęs, kad išsitraukiau trimerį, iš karto davė nurodymą
- tik nebandyk pjauti žolės :)
kiemas pilnas geltonų gražių kiaulpienių :)
sėdėjom ir kartų ėdėm jų žiedus, visai prikolna :)
Juokas juokais, kiaulpienės vieni naudingiausių augalų vaistine
prasme...