Tema: Re: batutas vaikams
Autorius: solara
Data: 2017-05-17 11:12:29
aš čia aišku nenoriu pasirodyti buože, bet būtent nesinorėjo tokių problemų,
kaip kad  suplyšę tinklai, nutrupėję apsaugos, lūžę kojos ir pasiskraidymai
per tvorą, todėl pirkom rimtą Etan batutą.

arčiausiai jų yra Latvijoje (mums parvežė iš DE):
http://www.kurpirkt.lv/cena.php?q=etan+batuti

bet pas mas gali kita situacija, kasdiena tuo batutu naudojasi mažiausiai 5
vaikai, ir dar aplinkinių prieina.  ir dar mažiausiai 5 metus bus paklausa.

Trečias sezonas - kolkas idealu.

"eimaz"  wrote in message news:ofgt43$81u$1@trimpas.omnitel.net...

šitą temą tam ir užvedžiau, kad nebūtų tokių bėdų kaip tau buvo. tai kokį
rekomenduotum pirkti?

"Aras"  wrote in message news:offm1h$b2p$1@trimpas.omnitel.net...

Pasakysiu paprastai - 180 kg, jeigu tik užlipi labai iš lėto ir guli vidury
batuto kartą į savaitę už tokią kainą. Stebuklų nebūna. Tai toks pats
batutas, kaip seniuose, jyske ir visur kitur, tik prirašyta fufelių.

Nusipirkau 3 metrų už panašią kainą (160 berods). Baigiantis sezonui išlūžo
kojos/lanko mazgai - gavau nemokamai komplektą naujų - dabaigė ir tuos iki
žiemos. Pavasariop surinkau visus apygerius, autoservise už 50 europinių
suvirino su pastandinimais. Kitam sezonui neįpusėjus pabiro spyruoklės -
išsitampė apie 30 iš ~64. Ok, nupirkau naujas, šiemet sustatėm, sutvirtinom
viską naujais varžtais. Ir ką galvojat? Parėjo vienas lankas - sulinko.
Gerai, kad atsarginių dar yra, tai gal atlaikys dar sezoną. Jau bijau ir
pagalvoti, kas bus, jei pystels šokinėjimo medžiaga... Aš jau nekalbu apie
apsauginio tinklo užtrauktuką, spyruoklių apsaugą ir kitokį nereikšmingą
fufelį.
Šokinėja po vieną: 50 kg ir 25 kg. Retkarčiais aš vidury ir atsargiai (83
kg). Nx, nx, kad daugiau taupyčiau ant šito dalyko.