Tema: Re: Dazu purkstuvas tvorai
Autorius: eimaz
Data: 2017-05-15 02:01:32
nu ble, tik dabar supratau kokiam akmens amžiuje gyvenau su savo teptuku :))
nusipirkau pigiausią WAGNER W95 modelį už 30Eur per akciją ir man jau per
pirmą dieną jis atsipirko :)
https://www.senukai.lt/p/elektrinis-purkstuvas-w-95-0402040/2m60
beje, kas liečia Senukų marketingą, tai jis be akcijos kainuoja 38,25 Eur, o
per akcija tampa 40,25-25% :)) ateinantį trečiadienį galite pažiūrėti linką.
kas dėl purkštuvo, tai išpurškė jis dažus kuriuos "dėjau" į purkštuvą su
samčiu ir ant kurių parašyta netinkami purškimui. t.y. tikrai labai tiršti.
per 4h nupurškiau 40m tvoros, iš tų 4h, daugiau nei pusė laiko užėmė 600ml
indelio pildymas!!! nesuprantu, čia WAGNER ant bajerio padarė tokią talpą?
išpurškiu ją per 2-3 min ir vėl 5 min kol nusuku indą, prisemiu naujų dažų
ir vėl prisuku atgal. naudojau ant max rėžimo, ant min tai išvis nieko
nepurškia, dėl manęs reguliavimo gali ir nebūti.
dėkui visiems už rekomendacijas.

"eimaz"  wrote in message news:oeaije$5ft$1@trimpas.omnitel.net...

Prireikė šiais metais persidažyti tvorą, taip pat matau, kad terasos
turėklai irgi prašosi perdažymo. Ar verta įsigyti dažų purkštuvą? Norisi ir
patogumo ir greičio, nes terasos turėklus užsiknisiu su teptuku tepliot.
Nuoma gaunasi ~40 Eur dienai, bet ten labai jau profesionalūs ir dideli,
nereikia man tokių. Ar tie kurie parsiduoda po 100 Eur kažką purškia ar su
teptuku bus greičiau? :) Gal kas esate išbandęs kokius modelius?