Tema: Re: Q:Saku smulkintuvas
Autorius: E-Zyz
Data: 2017-05-05 11:16:27
> iš pasiskaitymų:
> peiliai geriau, jei smulkinami visokie sumedėję stiebai darže
> peiliai jautresni ir padavus nešvarumų, greit atšimpa
> peiliu pjaustomas šiek tiek mažesnis diametras
> su peiliais triukšmingas

   Pernai su kaimynu issinuomojom peilini, galinga. Sakos dedasi is
virsaus. Nu bet darbas tai nu i nx... Ir dantis gali isdauzyti... Peilis
kai pagriebia saka, tai ja arba suka, arba meta, arba dar kas nors.
Zodziu, imeti saka i gerkle ir begi i sona.
   Bent jau man krumpliaratinis labiau patiko. Kramto saau leta, bet
uztikrintai. Irgi buvau issinuomojes is Goto kazkoki.