Tema: Re: Indaplovė ir skalbimo mašina su karštu vandeniu?
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-29 00:07:32
galima, bet skalbimo masina turi buti protinga ir turet galimybe pajungt vienu metu tiek karsta, tiek salta vandeni. Esu tokia miele mates. Siaip, skalbimo masina vandens atvesint nemoka, tad........ Isivaizduok, ka masinai daryt, jei liepi jai skalbti vilnoni drabuzi saltame vandenyje, o i skalbianke atiteka koks 55 laipsniu karstumo vanduo?