Tema: Re: Grindinio sildymo kambario termostatai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2017-04-28 08:50:40
On Sun, 23 Apr 2017 13:20:50 +0300, Zaba wrote:

> Sveiki, atejo laikas paslepti laidus kysancius is sienos, prijungti
> termostatus grindiniam sildymui. Klausimas kas turi tokius maitinamus
> nuo bateriju. Ar daznai reikia keisti baterijas? Ar ieskoti kurie
> maitinami nuo 230 V.

Pas mane 2 termostatai 2 zonoms. Puse namo, 4 kambariai i pietus, ir kita
puse viena erdve su krosnimi. Palaikom 20 laipsniu.
Tai per salcius, saule prisildo 23 ir savaite puse namo buvo atjungiama.
Tai paskui temperatura krenta zemiau 18, bet SS varo nesustodamas kol
isildo grindis, isaldo grezini... Tokie prisiminimai, nes automatika
isjungiau.
Ir kita puse namo SS nustoja sildyti, nes puse namo atjungus neuztenka
srauto. 10kW galios SS mano 180m2 su 100m2 palepe yra per daug galingas.
Tai, jeigu uzkurciau krosni tai velgi visas namas butu nesildomas.