Tema: Re: Prasau kritikos buitines technikos pasirinkimui
Autorius: Vds
Data: 2017-04-18 22:21:10
Kur ką gamina, tiesą sakant, nelabai aiškinaus. Nors tarkim Bosh šį
orkaitės modelį gamina Vokietijoj, o truputį pigesnį Ispanijoje.
Su šaldytuvu tai čia visiškos mano lubos, nes pradžioje žiūrėjau 60 cm
pločio variantą. Ir šiem abiem variantam yra modeliai su išorine arba
vidine rankenom. Žadu imti su išorine.
Daugiausiai klausimų kelia dujinė viryklė, nes ten kai nusiima tie
plieniniai puodų laikikliai yra iškilę kvadrato formos paaukštinimai,
kurie neleidžia laikikliams slankioti. Turiu įtarimą, kad „avarijos
atveju“ ten bus labai sunku išvalyti. Bet kito panašios kainos varianto
su VOK degikliu nerandau.
Gartraukis pūs į ventiliacijos šachtą (14x14 cm), kurios ilgis apie 4
metrai. darant kietais vamzdžiais bus trys 90 laipsnių alkunės. O jei
dėt gofrą tada viena alkūnė. Pagal siurbiamą srautą, vistiek tikiuosi,
kad užteks.
Ir, aišku, daug klausimu dėl tos Tectonite plautuvės, nes kol kas
neradau nešališkų atsiliepimų iš pažįstamų ar kolegų. Kažkoks ten
pakankamai naujas plastikas. Youtube video, tai atrodo liuks :)

https://www.youtube.com/watch?v=0S-cP-eFiJo