Tema: Re: Beda su Makita
Autorius: Liveris
Data: 2016-08-25 09:46:50
Na pas mane kartais panasiai buna su benzininiu senuku jonsered 2036 turbo,
jam jau rodos ~20 metu, tevukas perleido man prie ukio kartais prireikia.
Tai kaip tik uzvakar buvau issitraukes as ji, ir pastebejau toki dalyka,
grandine tatempi su pirtais jis vaiskto iki 0,5-1cm nuo asies, pradedi
pjauti ir po keliu minuciu grandine isitempia tiek, kad neimanoma tatempti
ir variklis ne nebeprasuka. Atleidi grandine iki tiek kad vel butu laisva,
pradedi pjaut ir kiek laiko vel tas pats. Tai radau aukso viduri, kai
grandine padarai kabancia telpa 2 pirstai nuo asies, tada pjauna gerai, bet
tikrai taip neturi buti.
Gal kam teko susidurti su tokia problema?

--