Tema: Re: Siaurapjuklis
Autorius: dz
Data: 2016-08-23 14:54:12
as turiu ir makita tik biski  brangesne, pats irankis surinktas gerai, n
metu jau pjauna, bet per stora lenta niekaip lygiai nenupjausi, ne tam
skirtas tas irankis

"mutabor"  wrote in message news:nphbap$eai$1@trimpas.omnitel.net...

> http://www.irankiai.lt/Elektriniai-pjuklai/Siaurapjukliai/Siaurapjuklis-Makita-4328.html
>
> šitas arba panašus, šiaip įrankis geras, bet kaip ir minėjau kai nori
> tiesiai atpjauti tai š gaunasi. Pvz lenta 2-3cm (1-2m ilgio) ir nori
> plotį jos pamažinti, tai man ne tiesiai gaunasi o vingiuotai :D

Sitie makitos modeliai turi bedu su tiesumu. Kazkas gamykloj subrokinta
ar pigiai padaryta. Kai rinkausi - skaitinejau mactersity.ru, ten buvo
taip ir parasyta kad vengti jei nenorit kreiviu :)