Tema: Re: augalai nuo dulkiu
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-05-24 22:57:16
tai stai toki laistyma bando ir pas mus organizuoti, ir be to
automatizuota, su lietaus davikliais ir pan. Bet as ziuriu labai
skeptiskai i si metoda. Gal del to, kad nesusiduriau su realiais
pavyzdziais. Bet labiausiai del to, kad pas mane vanduo gana ribotas,
nes vandeni imu negilaus sulinio, o pajungti vandeni i magistrale
tureciau, kadangi buciau paskutinis taskas laistymo magistraleje ir
neuztektu slegio ateinanciu is kitu kaimynu. O karsta vasaros diena
jauciu pilti reiktu pastoviai, nes vanduo nuo ikaitusio kelio pavirsiaus
nugaruotu akimirksniu. O kur dar vagystes tikimybe? Nupis tuos daviklius
su purkstukais ir galesi kukuot. Nes jei palikta kieme karuti sugebejo
nuvezt, tai...