Tema: Re: Raskit inzinieriu is Alytaus
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-05-09 08:54:51
nu aš ne iš Alytaus, iš Šiaulių, bet namą panašiai stačiau. Dėjau 5cm iš
vidaus, 10cm iš išorės tarp lapų kaladukai 15cm is eps, viskas suklijuota
poliuretano klijais. Iš vidaus ir išorės per 1m i aukštį 3 lentos 15x2,5cm.
lentos tarpusavyje susuktos srieginiais strypais įvertais per vamzdelį.
Užpylinėjom po 1m aukštį, kai kur 5cm vidinis sluoknis pasibangavo, bet iš
prinsipo pasiėmus tarką nesunku pasilygint.. :). Lyginant su liktiniais
klojiniais iš eps sutaupiau išorėms sienoms ~16klt. ~170kv metrų kainą
~10000LT..

"Pjero"  parašė naujienų news:ngnp3v$kmp$1@trimpas.omnitel.net...

parašyk kokiam Facebooke

Alytiškių grupėje