Tema: Re: Kaip pasirinkti statybininkus?
Autorius: bzik
Data: 2009-05-28 12:37:33
o ka issireikalausi is imones?
reik irodyt, kad tikrai kalti jie, o ne trecioji salis, medziagos ir pan.
Reik priverst sumoket zala ar istaisyt klaidas. Pasidomek kiek vargsta
susidure su tuo.
Garantija yra tik istatymu numatytas reikalavimas statytojui ir saviaapgaule
paslaugos pirkejui. Normaliu atveju normalioj saly gal issiverstum su
nedideliu nervu kiekiu, o cia LT.