Tema: Re: del sulinio ziedu
Autorius: kiesha
Data: 2009-05-27 11:05:21
pritariu "bzik", nes pats uzsisakinejau tai bendroj sumoj gavosi apie 80km,
palikau apie 350Lt, nors prase 400Lt.. Zdz galima dar su jais ten tartis,
normalus vyriokai ;) kalbu apie Pagiriu varianta. Plius raskit 2 m x 0.9m
ziedus po 280Lt gelzbenonio gamyklose. Berods, su MARKUCIAIS kalbejau, tai
praso uz zieda apie 450Lt. Vat jum is matematika.. ;)