Tema: Re: plyteliu klijavimas ant betoniniu laiptu
Autorius: Gimp
Data: 2009-05-26 15:08:07
Sutinku 100% (kaip tik dare man panasu darba su ~15 betoniniu pakopu). Nors
pakopos buvo gamyklines, bet zaidimo ten sociai gavosi: statmenumai sienu
atzvilgiu, laiptu aukscio vienodumas, nuolydziu panaikinimas, plyteliu
pjaustymas. Gal 800 lt man atsistojo tas malonumas, o darbo tai kokiom 5
dienom zmogus turejo.

Gimp

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
Radote ką lyginti, laiptus ir lygias grindis ............ pasistatai majakus
ir išsilygini, ką reikėtu kiekvienai pakopai atskirai daryti kai neatitinka
nei pakopų aukščiai, nei pločiai, paišaisi ant sienų geometrijas, lyginiesi
viršų, sudedi supjaustes plyteles, tada storiniesi priekį ir tik tada
dediesi priekyje plyteles, o kur dar šonai? Vienu žodžiu mano manymu laiptai
turėtu kainuoti kaip minimum dvigubai, tiek pagal darbo sanaudas, tiek pagal
laiką, kurį sunaudoji darbui, nes finale užsakovui nepasakysi kad tavo
laiptai buvo tokie ir tokie, o jie turi būti padaryti labai
nepriekaištingai.