Tema: Re: Patarimo perkant trimeri
Autorius: Sharp
Data: 2009-05-26 12:00:14
pritariu. su trimeriu sunku pjaut daug... net ir geru trumeriu su gerais
dirzais (per pecius).
uzsi... po kiek laiko pamojaves... bet aishku jis gerai kur su dalgiu
nepapjausi...
krumeliai, stagarai visokie..

geriau vejapjove kokia elektrine jei reljefas nelygus. maziau ji bijo ir
akmenu ir
pasvyrimo kampas neribojamas.
ash asmenishkai ir benz ir elektr turiu ir abieju man reik :)