Tema: Re: Mini gateris
Autorius: kg
Data: 2009-05-26 09:42:14
netiesa kad nenaudoja
mano draugas daug naudojo senaji logosol M5
ir pas mane buvo atsivezhes pjovem. kai pirti stachiausi
ir naudojo jis tiek daug, kad pernai jau pagailo kaimyno, del per dazhnai
birbianchio ale tokio pjuklo kaip STIHL MS 660 su metrine juosta, ir pernai
nusprende parduot
ar jau rado kam parduot ir ar pardave kazhkaip nepaklausiau
nesakau kad tai daiktas kuri galima lyginti su stacionariu gateriu
bet tam tikrom funkcijom, tam tikriem darbam, tam tikrose situacijose jis
yra pranashesnis uzh stacionaru gateri

durniai tie shvedai vienok - prigamina kazhkokiu nesamoniu
matyt kad "vargshai" budami nieko nesupranta ko "turtingiem" lietuviam
reikia

kg