Tema: Re: Kiek kainuoja pastatyt garažą ?
Autorius: Aidas
Data: 2009-05-24 20:46:58
Tau gal brėžinių ir projektų reikia dėžutei pastatyt, specifikacijų bl :-) ?
Turbūt projektuotojas esi
Ar čia tau aukštoji matematika pastatyt keturias sienas, stogą ir medinius
vartus ? Kas čia nesuprantamo klausime - paprastą vienai mašinai baltų plytų
garažą su paprastais mediniais vartais ? Aš gi ne samatos klausiu litų
tikslumu.Kiek tai gali kainuoti 5,10, o gal 15 klt ? Ar čia jau visi tokie
pradvinuti, kad stato tik akropolius...