Tema: Re: kapitaline siena blokiniame name silainiuose Kaune?????
Autorius: Darius
Data: 2009-05-22 11:07:54
Kaskada pats galvojau verts ta siena. Kas del nesancios tai ji 100 proc
nesanti, gyvenu tokiam paciam bute.
Tai buvau nuejes pas arhitekta, sake reiktu padaryt plienine atrama. Bet
paskui pradejom svarstyt ar tikrtai to norim.
O moket nemazus pinigus uz tai ko gal ir nenorim tai kaskaip ... ir palikom
ramybej. Projektas but kainaves kokius 800 lt cia kaune
+ darbas (ispjovimas, gruzo isvezimas ir laikancios syjos pastatymas) +
medziagos (tik plienine konstrukcija) apie 4k lt
Tiesa ausktas 8 taip kad sija neturi but tokio storio manau kaip 2a pvz.
Beto jei pas kaska iskils siena poto remontuot turi.
A ir dar reikai 50+1 kaimynu sutikimo ir inventorizacijos poto.
Aisku gali paklaust kokio vasios pasakys pof... viskas isverciam ir tiek :)
gal nieks neapskus
Ir po turi saliona kuriam negali normaliai zet teliko nes eina garsai is
virtuves, kvapai ir tt
Kiek skaiciau kas taip turi, dauguma noretu pasidaryt bet sustumiama
siena...