Tema: Re: kaip sekasi su bankais?
Autorius: Xeen
Data: 2009-05-21 16:44:37
Speju kad nordea :)

buvo ir man su jais prikolu pasiimant paskutine daly.
bande labai palankias salygas i sutarty ikishti.
ale kazkaip garsiai ir beveik tiesiogiai pasiunciau tipo asmenine
vadybininke toli...
ir keistai po savaites gavau atsakyma kad visdelto pinigelius gausiu :)
aisku marzos nebande keisti...kai ka malonesnio sielai norejo pakeisti :)