Tema: Re: Q:kaip padaryti skyle ?
Autorius: Vidas
Data: 2009-05-21 10:07:37
o kas nors bent isvis suprato kurio velnio ten tas jungiklis kazkoks
cilindrinis 10x20mm reikalingas laipto apacioj, ka jis ten ijungs ?! , o
laidams skyles nereikia ? ar cia lipant i antra auksta kojos pirstu
laiptines apsvietima patogu tipo bus ijungti :) kazkaip man atrodo kad
kolega cia smagiai pajuokavo ir visokiu normaliu patarimu prisirinko...

"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message
> as nesuprantu kame parkes. su kaltuku iskaptuoji, itaisai jungikli. taigi
> nesimatys kaipten ir kas. pagaliau jei labai estetiska tai kokianors
> medzio imitacija paklijuot...
>
> --
>

> "@runas@sUser" <arunasx_BE_SPAM@_IRGI_takas.lt> wrote in message

>>> suki. Bijau, kad uzsip...u su tokiu grezimu. Voblyn, berasant mintis