Tema: Re: Aliuminio kabelio skerspjuviai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-18 22:51:20
Skritulys - PLOTO figūra. ji turi PLOTĄ, o ne ilgį, plotį, aukštį.
Apskritimas - "TAŠKINĖ" plokštumos figūra. Linija, sudaryta iš taškų, vienodu atstumu išsidėsčiusių nuo vieno taško (vadinamo apskritimo ventru), turinti ilgį (lygų 2*pi*r).

Skritulio plotas, apskritimo ilgis.
Rutulys ir sfera - skritulio ir apskritimo atitikmenys trimatėje erdvėje.
Rutulys turi tik tūrį, sfera - tik plotą.

Aš kaip visiškas nematematikas iš bendro išprusimo parašiau, tai jei kas dar tiksliau pataisys - prašom.

Johnas.
P.S. taškas nieko neturi. Tik esmę.