Tema: Re: baseino prieziura, ka naudojat?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-18 21:24:12
Pas mano kaimyna panasus variantas irgi nuolat dumblinas. Tas vanduo turi
cirkuliuoti tame baseine ir nuolat filtruotis ir chloruotis, tada bus
skaidrus, bet itariu normali filtru sistema pakankamai brangi, bet uztai
pigi jos ekspoatacija. Pas mano kaimyna pigus variantas tai jo filtravimo
kasetes nuolat uzkisa, todel jis maudosi dumbliname vandenyje. Pas mane
stovi normali sistema su smelio filtrais tai nelabai ka ten daug reikia
priziureti, karta per savaite isiurbliuoju dugna, nuvalau bortus, imetu
chloro tablete. Jei karsti orai pareguliuoju ph ir vanduo skaidrus kaip
kristolas.