Tema: Re: Izeminimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-29 08:42:07
jo as sito patarimo ir niekaip neisikertu :) O kodel ne prie karsto? :) Na, gerai suprantu, kad salto vandnes vamzdis nueina i zeme kur jis uzkastas, bet iki mano namo jis eina plastikinis :) Ir dauguma dabar klojamu vamzdziu plastikiniai. Tai kur cia izeminimas? :)
Net daugiabutyje pajungus prie vamzdzio gali pats uzsimusti, ar kaimyna uzmusti. Nes atliekant remonta ar kokia rekonstrukcija ims ir pakeis kas dali vamzdio i plastikini ir sakes tavo izeminimui.

T:)