Tema: Re: Fekaliju duobe - smirda...
Autorius: unknown
Data: 2009-01-28 23:12:18
Kad nesmirdetu pastoviai naudok bakterijas septic gobblerar pan., tik ziema
jos nelabai veikia (joms salta).
kai pas mus kitam gatves gale kazkas issiurba ka kazkada valge, tai pas mane
irgi normaliai smirda. Siurbikas netgi klause, kodel pas mus nesmirda :-)
As naudoju bakterijas kai atsyla oras iki rudens (kokius 3-4 pakelius) per 5
men. ir bent viena issiurbima per sezona sutaupau.
Aisku, yra minusas-  bakteriju zudyti negalima su visokiais balikliais ar
dezinfekcinem priemonem.