Tema: Re: Klausimas imone ir skirybos
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-27 17:20:30
Atmink viena paprasta dalyka, patalpos, automobilis, pinigai - tai niekis
palyginti su tuo ka tu ateityje sukursi. Svarbiausia tavo smegenys, jei tu
sukurei ta ka siandien turi, rytoj tai sukursi simta kartu greiciau. Sekmes
darbuose ir nenukabink nosies, o geras advokatas tau tikrai pravers.

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
| relax, su tokias nervais ir argumentais tikria daugiau pralosi nei islodi
:)
| Tau pasake, kad gali pretenduoti, bet niekas nepasak kiek gaus. Jie
nesusitarsite, tai teismas padalins. Geriau samdykis advokata ir galvok kaip
grysi savo interesus. Gal ir i koki uab peregitruoti, juolabm, kad mokesciai
jam dabar mazesni :)
| O pries vedant ir skiriantis reiktu bent pasiskaityti ck - seimos teise.
Reikes paskui maziau narvuotis. Savo sirdgelai nuraminti gali tai skaityti
kaip mokesti uz naujas zinias ir atradimus, ir kaip kompensacija kitai pusei
uz neda.... ir ieskojima kitu alternatyvu kur dasi... :)