Tema: Re: OT:REQ: issiurbimas bei isvezimas fekaliju is sodo bendrijos?
Autorius: new
Data: 2009-01-27 16:11:06
kainos tai labai varijuoja, jie ant durniaus gaudo, man pasake 250 i
ozkinius, tai iki 180 nusiderejau, sakiau kad visad tiek moku ir benzas
nepabrango per pora men...

ech, pries 4 metelius 80 kainavo..

siulau su kazkuo koperuotis, gausis beveik 2x pigiau, nes pasak ju kiekis
reiksmes neturi, vis tiek reikia vaziuot ir tt.
beje ju ivairiu dydziu buna, pgl kubus reikia skaiciuoti.