Tema: Re: kur Vilniuje pigiausiai skarda stogui ir kokia?
Autorius: new
Data: 2009-01-27 15:29:11
rekomenduoju nelsasmetal komanda, web: nelsasmetal.lt
skarda suomiska kaip ir daug kur kitur, bet nustebino profesionalios
rekomendacijos ir esant skubejimui sugebejo per 5 val penktadieni popiet
palanges
islankstyti, taip kad didelis + jiems.

man gamino clasic danga, nes nuolydzio neuzteko, o sis tipas is skardu
skaitosi geriausias mano atvejui.
man imponavo dar tai, kad nera varztu, per kuriu tarpines renkasi
kondensatas, taip pat grebestu atstumai neturi jokios reiksmes.

skarda emiau ruda, mano buvo puralu dengta, brangesne biski bet grazesne...