Tema: Re: Ortakis gartraukiui
Autorius: bzik
Data: 2009-01-27 09:41:36
turiu mineta elica glide. Isvedimas susiaurintas iki d125 ir per ~2,5m
vamzdi su minimaliu islankstymu iseina per stoga. Labai abejoju max 1200m3/h
trauka:
1.namo oras per valanda turetu pasikeist 3k., o patalpu, kuriose vyksta
intensyviausias vedinimas - 6 ir daugiau. Realiai namai ypatingai neatsala
(visada praveriamas langas normaliam oro pritekejimui tolimiausiam kampe)
2.maksimaliu rezimu istempia kokias 20min. Po to issijungia pailset :) Matyt
varikliai uzkaista.