Tema: Re: rasoja karsto vandens skaitliukas
Autorius: katin@s
Data: 2009-01-26 17:54:11
Na nelabai zmogus (jei skaitliuko nesugadino mechaniskai) pats turetu pirkti
is savo lesu karsto vandens skaitliuka. Pasidomekit pas vartotoju teisiu
gynejus. Skaitliuka turetu keisti vandenys arba energija (jei jau
issiaiskino tarpusavyje kam taip priklauso)
Turejau panasia situacija. Bet pas mane pabeldus (pirstu) i skaitliuka -
lasai nukrisdavo ir skaiciai matydavosi. Bet keite salto vandens skaitikli
ir pripaise mol sugadintas skaitliukas. Ir iki tada ir tada atvaziuoti i
vandenys. Kadangi buvau girdejes, kad reikia pirkti paciam - pasiteiravau
pas vartotoju teisiu gynejus. Gavau toki atsakyma i klausima ar turi teise
reikalauti vandenys pirkti karsto vandens skaitliuka: "Tikrai neturi teisės:
skaitiklių priežiūra , remontas ir patikra yra karšto vandens tiekėjo
pareiga ir prievolė.Ginčą gali spręsti Valstybinė energetikos inspekcija
prie ūkioministerijos arba Metrologijos tarnyba."(cia is vartotojulyga.lt)
Nuvaziavus i vandenys - pasikalbejau, tai jie man pasake, kad tipo karsto
vandens skaitliuko keitimas likes kaip ir neissprestas - na, suprask -
neaisku kas ji turi keisti. Dar paklause ar mechaniniu pazeidimu nera ir ar
matosi skaiciai. Pasakiau, kad pazeidimu nera, skaiciai matosi. Ir problema
issiprende. Bet dabar pasiziurejau kaip tik ne vieno rasos laso :) Nieko
nedariau :)