Tema: Re: Q del sviestuvo kabinimo
Autorius: creature
Data: 2009-05-18 14:25:10
na jei keliolika cm tai ne beda - bent jau as tai dariau taip kai reikejo
kelis metrus prasitempt (nes priesh lubas dedant vienokie planai del
sviestuvu buvo, o paskui kardinaliai pasikeite):

imi 68 mm (ar kokia ten standartine) karuna
greziesi dvi skyles - viena ten kur laidas dabar, kita ten kur laidas turi
buti (jei atstumas didelis, tai greziesi dar kelias skyles tarpe)
perkeli laida
skyles uztaisai pasinaudodamas tais paciais apvaliais gabaliukais kurie liko
skyles ishgrezus
uzsiglaistyti skyles galima be pedsaku...